Anul acesta tinerii pot opta pentru platforma www.inPractica.ro, cea mai nouă sursă GRATUITĂ de oferte de practică, internship-uri, traineeship-uri și job-uri part-time, care vine în întâmpinarea celor care vor să dobândească cunoștințe practice, să-și definească obiectivele în carieră și să se formeze în vederea unei viitoare angajări.

 
inPractica_LogoObiectivul proiectului vizează dezvoltarea de competențe și abilități practice pentru elevi și studenți, constând în stagii de practică și locuri de muncă part-time, în vederea descoperirii competențelor profesionale și a integrării lor pe piața de muncă din România.
Aplicanții își pot depune candidatura direct pe site-ul inPractica.ro și pot opta pentru oferte de practică/muncă, care vin din partea unor companii de renume. Propunerile de job-uri sunt și ele extrem de variate, în funcție de aria de interes a fiecărui tânăr, acoperind domenii diversificate din Vânzări/Marketing, Tehnic, Financiar, Resurse Umane, Relații Publice, Logistică, Mass Media, IT, Construcții, etc.

 
De asemenea, tinerii se vor putea bucura ȋn curând de rubrica News pe inPractica.ro, care va conține articole despre carieră, dezvoltare personală și profesională, startups, orientare, motivare în carieră, precum și alte subiecte de interes.

 
“Ştim atât de multe cazuri ȋn care adolescenţii s-au lăsat influenţaţi de părinţi, alegând o carieră care nu li se potrivea, transformându-se ulterior ȋn nişte oameni fără vise, fără pasiuni, fără motivaţie….ȋncât cu inPractica.ro vrem să le dăm curaj să <probeze> meseria pe care cred ei – sau parinţii lor – că o merită şi apoi să ia decizia finală.” spun iniţiatorii proiectului.
înPractică.ro este o inițativă a Asociatiei BookLand, care în acest an are o nouă misiune: de a le oferi tinerilor instrumentele necesare dezvoltării personale și profesionale, ajutându-i să își descopere talentele, să acumuleze experiență, să cunoască profesioniști și să învețe lucruri noi pentru a-și putea modela cariera.

 

 

 

Despre BookLand

BookLand a luat naștere în 2011, ca prim târg urban de carte la mall. S-a dezvoltat rapid într-o caravană naţională, vizitând în 3 ani peste 40 oraşe şi fiind activ peste 600 zile. Librăria online www.book-land.ro şi Tabăra Coolturală BookLand au devenit extensii naturale ale brandului, iar seria de Conferinţe practice pentru tineri BookLand Evolution şi site-ul inPractica.ro îi completeaza abordarea social-educaţională asumată.

 

 

 

Post Author: Mădălina Șerban

Leave a Reply