Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te așteaptă la București Business Days


Antreprenorii care caută soluţii, parteneri de afaceri şi plănuiesc să îşi extindă activitatea, vor găsi cele mai potrivite răspunsuri şi oportunităţi prin participarea la cel mai amplu eveniment de afaceri din România, Bucureşti Business Days, care se va desfăşura în cadrul Centrului de Evenimente al Hotelului Caro Hotelului Caro. Alături de cei peste 1.000 de oameni de afaceri aşteptaţi să participe, antreprenorii care doresc să îşi dezvolte afacerea, inclusiv în plan internaţional, vor găsi cadrul oportun pentru acest lucru, prin contextul de networking creat, prin serile de networking internaţionale şi workshop-urile dedicate dezvoltării companiilor la nivel global.
Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te aşteaptă la Bucureşti Business Days
Am dezvoltat în cadrul Business Days instrumente de business networking unice pe piaţă, puternice atât pentru afacerile aflate la început de drum, cât şi pentru antreprenorii consacraţi. Laszlo Pacso, Fondator şi Coordonator proiecte Business Days

peste-1-000-de-posibili-parteneri-de-afaceri-te-asteapta-la-bucuresti-business-daysLaszlo Pacso, Fondator şi Coordonator proiecte Business Days, afirmă că: „Oraşele antreprenoriale, precum Bucureşti, îşi construiesc strategia de creştere prin dezvoltarea abilităţii de business networking sau prin arta de a stabili relaţii de afaceri şi interumane eficiente. Oamenii de afaceri din oraşele puternic antreprenoriale au înţeles că în nouă paradigmă economică este foarte important spiritul asociativ şi cooperarea pentru succesul pe termen lung. Au înţeles puterea cuvântului ‹‹noi›› şi importanţa de a te lupta pentru binele comunităţii din care faci parte. De aceea am dezvoltat în cadrul Business Days instrumente de business networking unice pe piaţă, puternice atât pentru afacerile aflate la început de drum, cât şi pentru antreprenorii consacraţi”.

Beneficiile concrete ale acestei abordări apar după fiecare ediţie Business Days. “Am participat la acţiunile de întâlniri prin matchmaking deja la 3 ediţii din ţară ale Business Days şi am reuşit să ne întâlnim cu potenţiali parteneri clienţi care ulterior au devenit clienţi ai produselor noastre“, arată reprezentantul unei companii de IT din Bucureşti care activează în domeniul dezvoltării de produse şi servicii. “La Business Days am întâlnit acum 2 ani partenerul de afaceri alături de care am construit ulterior un business prosper “, spune şi managerul unei alte firme din domeniul serviciilor.

Cadrul complex de networking creat de Bucureşti Business Days are impact direct şi imediat asupra antreprenorilor participanţi. Serviciul de matchmaking şi aplicaţia de networking meet me facilitează stabilirea de întâlniri de afaceri în timpul evenimentului. Acestora li se adaugă serile internaţionale, sesiunile open, întâlnirile informale de business networking ce au loc pe durata desfăşurării manifestărilor speciale (degustări de vinuri, prezentări de modă, lansări de produse şi servicii, seri speciale pentru clienţii companiilor partenere, întâlniri ale diverselor comunităţi de afaceri). Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată . Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te asteapta la Bucuresti Business Days

Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii şi profesorii beneficiază de 50% reducere, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Alain Cardon, Giorgio Fabbri, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Elena Badea, Kemal Apaydin, Dragoş Petrescu, Dragoş Anastasiu, Iulian Stanciu, Cristina Bâtlan, Laurenţiu Ispir, Marcin Wojcicki, Felix Daniliuc, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Paul Renaud, Liviu Stoleru, Ruxandra Hurezeanu, Dan Berteanu, Andy Szekely, Mario Bruhlmann, Alexandru Lăpuşan şi mulţi alţii.

Bucureşti Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi: Raiffeisen Leasing, EY, Fan Courier, MedLife, AON, Dedeman, UniCredit Ţiriac Bank, Baker Tilly, DPD, Intel, BrandFusion, Zitec, Cemacom, CEZ, Lenovo, Peroni by Italy, Universul Juridic, Bursă de Valori Bucureşti, Toyota, Fundaţia Dignitas, Noerr, Autonom, Dallmayr, Hieroglifs Translations, Aqua Carpatica, Casă de Vinuri Cotnari, Prometeus Advertising, Maastricht School of Management, MillwardBrown, Netlogiq, Bittnet, Hostway, SoftExpert Mobility, I’m Possible Media, AC Knowledge, Toastmasters România, Buticul de Inspiraţie by Dana Tudor.

Parteneri media: Wall-Street.ro, România Liberă, Manager Express, Europa FM, 9am, Avocatnet.ro, Business24, Ziare.com, Transilvania Business, Cariere, Business Woman, AiSucces.ro, TimesNewRoman.ro, startups.ro, Amaltea, FoodNews, Jurnalul de Afaceri, Retail-FMCG.ro, BusinessLive.ro, Portal HR, Feed Forward, Zelist Monitor, Radio România 3Net, Portal Management, Gpec, Colors În Projects, Femei în Afaceri, ANIS, BestJobs, Today Software Magazine, Akcees, BizzClub, Market Watch, Romanian Startups, ComunicatedePresă.ro, Coaching4You.

Contact presă:

dana@buticuldeinspiratie.ro | +40-726-555564 | Chief Inspired Officer, Buticul de Inspiraţie

Despre ASOCIAŢIA DEZVOLTATORILOR DE SOLUŢII DE COMUNICARE ONLINE (ADESCO)
Bucureşti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting, având co-organizator compania MMC- fondată de Liana Marin. ADeSCO este o organizaţie non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.

sursa: www.comunicatedepresa.ro

 
 Ți-a plăcut acest articol?
Lasă adresa ta de email pentru a te anunța când apar noi informații!

Leave a comment